help_outline FAQ

1. De ce să îmi fac un cont?

Pentru a avea acces la funcțiile site-ului este necesar să vă creeati un cont.

2. Cum îmi creez un cont?

Pentru a vă creea un cont, accesați linkul din partea de sus a site-ului "Cont nou" și completați formularul.

O altă modalitate este să accesați pagina Inregistrare.

3. Cum mă pot loga pe site?

Pentru a vă loga, accesați linkul din partea de sus a site-ului "Logare" și introduceți datele de logare: email și parola.

O altă modalitate este să accesați pagina Logare.

4. Cum îmi pot schimba parola dacă am uitat-o?

Dacă ați uitat parola puteți accesa pagin Resetare parola.

Introduceți adresa de email corespunzătoare contului dumneavoastră și resetați parola. Veți primi un email cu urmatorii pași.

5. Cum pot testa aplicația?

După ce vă înregistrați și vă veți loga pentru prima dată, o sa primiți un test demo pe care îl puteți rezolva.

Testul demo funcționează ca un test normal(plătit) - pe baza acestuia vă puteți familiariza cu aplicația.

6. Cum cumpăr credite?

După ce vă înregistrați și vă veți loga pe site, veți avea opțiunea de a cumpăra credite din Dasboard-ul dumneavoastră sau din pagina "Balanță".

Tranzacțiile(cumpărarea de credite) sunt securizate și se realizează în parteneriat cu MobilPay.

7. Cum pot vedea tranzacțiile efectuate?

După ce ați cumpărat credite, statusul tranzacției îl puteți urmări în pagina "Balanță".

8. Cum pot genera un test?

După ce cumparați credite și tranzacția este una reușită, puteți genera un test nou din "Dashboard" sau din pagina "Testele mele".

9. Cum pot rezolva un test?

După ce ați cumpărat credite și ați generat un test, puteți începe rezolvarea acestuia.

Pentru fiecare test se va contoriza timpul scurs pentru fiecare problemă și pentru întreg testul. Astfel veți avea posibilitatea să vă ajustați cunoștințele pentru a rezolva testul în timp optim

Puteți rezolva problemele în ordinea afișată sau puteți "sări" peste cele mai dificile. Dacă renuntați la efectuarea testului aveți posibilitatea să reluați rezolvarea acestuia.

10. Cum pot vedea rezultatele?

După ce ați rezolvat un test puteți vedea rezultatele pentru fiecare problemă.

Pe lângă rezultat aveți acces și la explicație/rezolvarea problemei.

11. Cum pot pune o întrebare legată de o problemă?

Dacă aveți întrebări legate de o problemă anume, completați formularul din dreapta și încercăm să vă răspundem în cel mai scurt timp.

12. Cum pot vedea mesajele/răspunsurile primite?

Pentru a vedea răspunsurile la întrebările dumneavoastră sau pentru a citi eventuale anunțuri, accesați pagina "Mesajele mele".

13. Cum pot șterge contul personal?

Vă rugăm sa ne contactați în legătură cu ștergerea contului dumneavoastră.

navigation
Share
Feedback
Share
Feedback